Keresés ebben a blogban

2010. okt. 11.

Agykontroll

Élménybeszámoló, mert ilyen is kell.

Az elmúlt két hétvégén agykontroll tanfolyamon voltam. Már régóta szerettem volna elvégezni, ezt a tanfolyamot. Valami miatt azonban eddig nem sikerült. Hiába mindennek meg van a maga ideje.
Nagyon tetszett ez a négy nap. Egész napos elfoglaltságot jelentett a tanfolyam mégis minden egyes alkalommal úgy jöttem ki az épületből, mint akit kicseréltek. Nyugodt és kipihent voltam, teljesen feltöltöttem magam pozitív energiával.
Nagyon szórakoztató volt az előadás. Sokat nevettem és mosolyogtam is. Talán ennyit nem is mosolyogtam az utóbbi időben, mint ebben az elmúlt négy napban. Sok bohókás dolgot csináltunk, ami nekem kifejezetten tetszett. A relaxálások után mindig megmasszíroztuk egymást, majd egy jó kis pörgős számra mozogtunk is. Teljesen felfrissültem ilyenkor. Ami még nagyon tetszett, hogy minden egyes blokk után másik helyre kellett ülnünk. Emiatt jobban tudtunk koncentrálni és sok új embert ismertünk meg.
A legjobb dolog, amit a tanfolyamon kaptam, hogy megtanultam relaxálni. Egy éve rendszeresen jártam jógázni, de valami miatt ott sosem sikerült teljesen ellazulnom. Most viszont sikerült minden zavaró gondolatot kiűznöm a fejemből és csak lazítottam. Nagyon jóleső érzés. Azóta itthon is gyakorolom rendszeresen és egyedül is megy.
Már programozó mondataim is vannak, amiket rendszeresen elismétlek magamnak akár többször is egy nap.
Eddigi sikereim: az egyik a relaxálás, a másik hogy megtaláltam a három ujj technikával az egyik fontos iratomat. Nem tettem vissza a pénztárcámba, amikor kellett nem találtam. Használtam a technikát és pontosan eszembe jutott mikor és mire használtam legutoljára és hová tettem.
Szorgalmasan programozok, hogy a többi vágyam is teljesüljön.
A legmegdöbbentőbb élményem utolsó nap volt a hatodik érzék működésével kapcsolatban. Bevallom kicsit szkeptikus voltam nem tudtam csak úgy elhinni, hogy név, lakhely és életkor alapján számomra idegen emberekről meg tudom majd mondani, hogy néznek ki, hogyan telnek a napjaik és milyen betegségben szenvednek. Csodálatos élményben volt részem, ezt tényleg érdemes volt megtapasztalni. A párom, akivel előtte nem is beszéltem feladott nekem három ismerősét esettanulmányra. Ellazult állapotban a nevük, címük és életkoruk alapján megjelent előttem mindhárom személy. Legmeglepőbb, hogy olyan emberek jelentek meg előttem akiket sosem láttam. Láttam őket magam előtt. Elmondtam mindent, ami elsőre eszembe jutott róluk. Kb. 80 %- ban tényleg megmondtam róluk, hogy mi a betegségük és ráadásul  külsőre úgy néztek ki, ahogy előttem megjelentek. Nagyon jó élmény és tapasztalat volt. Most már biztosan elhiszem, hogy létezik a hatodik érzék. Sőt elhatároztam, hogy sok gyakorlással magas szintre tornázom a sajátom.
Boldog vagyok, hogy megtapasztalhattam ezt a fajta gondolkodásmódot és hogy ennyi mindent tanultam. Biztos, hogy alkalmazni fogom a mindennapjaim során, sőt már alkalmazom is. Megpróbálom általa könnyebbé tenni az életem.
Még oldalakat tudnék teleírni az élményeimről, de úgy gondolom a legfontosabb gondolatokat sikerült itt összeszednem.

Nincsenek megjegyzések: