Keresés ebben a blogban

2010. nov. 3.

Új sütőformák és paradicsom

Már megint elcsábultam és beújítottam 2 sütőformát a konyhámba. Megláttam őket a boltban és egyszerűen nem tudtam őket otthagyni, haza akartak jönni velem. :-) Így nem tiltakoztam csak beraktam őket a kosárba és már az enyémek is voltak. Már amúgy is nézegettem interneten a szilikonos sütőformákat, de így sikerült egyszerűbben hozzájuk jutnom. Talán a hétvégén fel is avatom őket.

A napraforgós:



A mini kuglófos:



Közben szépen érik a szobában a paradicsomom is. Egész nyáron kint volt a teraszon. Sajnos nem mindig tudtam öntözni így a virágok legtöbbször leszáradtak róla. Ennek ellenére úgy döntöttem nem adom fel, lesz nekem még paradicsomom. A nyár vége felé már többet tartózkodtam itthon és rendesen öntöztem a növényeimet is. Végül megjelent 3 kis bogyó a bokromon. Szépen nevelgettem és most már pár hete a hideg miatt bekerült a szobába is. Múlt héten arra lettem figyelmes, hogy bizony pirosodik a mini paradicsom. Sőt a héten már két piros is lett. Vannak új virágok is és már nem 3 hanem összesen 4 termés van rajta. Szóval a kitartásom meghozta az eredményét. Igaz nem nyáron, de most ősz végén és ki tudja talán még télen is ehetek a bokromról.

Nincsenek megjegyzések: