Keresés ebben a blogban

2011. jan. 1.

2010 összegzése

Azon gondolkodom, egész nap mi is történt velem az előző évben. Arra kellett jutnom nem ez volt az eddigi legjobb évem életem során. A rossz dolgok: egész évben nem sikerült munkát találnom, meghalt egy számomra kedves személy, a barátaim pedig sajnos sokszor nem voltak velem, hogy csillapítsák a magányom. Végül pedig az év végére a pontot a vele való szakítás tette fel 30.án... Hát az hiszem ezek után jövőre csak szebb és jobb dolgok történhetnek velem. Én az örök optimista el sem tudom képzelni, hogy ez másként lenne.
Persze nem akarok panaszkodni, mert azért sok jó is történt velem. A legfontosabbak: elkezdtem írni ezt a blogot, ami a szívem csücske lett. Remélem azért tetszik másnak is... Angolul tanulok végre. Tántoríthatatlan vagyok. Most meg fogok tanulni angolul beszélni! Egy régi kedves barátnőmmel, újra egymásra találtunk. Sok új emberrel ismerkedtem meg. Sok új dolgot tanultam, azt hiszem bizonyos mértékig felnőttem. Egy teljes életmód váltás projekten estem/esek át... Elvégeztem az agykontroll tanfolyamot.
Azt hiszem a mérleg nyelve talán még így is inkább a pozitívabb irányba húz. Ebben az új évben pedig csak egy fogadalmam van. Fenekestül felforgatom az életem. Remélem sikerül! Ha már ennyi minden változott az életemben 2010ben, miért is ne folytatódhatna tovább. Most kicsit úgy érzem magam mint Elizabeth az Ízek, imák, szerelmekben.. építkezek tovább a romokra és egy szebb világ van megszületőben!

Nincsenek megjegyzések: