Keresés ebben a blogban

2011. febr. 22.

Kefir gomba

Kefir gombát kaptam. Már meg is kóstoltam párszor az elkészült kefirt. Finom. Ez azért érdekes mert régebben semmi pénzért nem ettem volna meg. Az utóbbi időben viszont nagyon megkedveltem. Szóval most készítek magamnak minden nap ebből a finomságból, kizárólag házi tejjel, mert a bolti az ugye nem tej! Reggelire eszem, legtöbbször gyümölccsel, ízesítés nélkül és így is jó. Ja és tegnap este jöttem csak rá, hogy eddig mekkora butaságot csináltam, mindig kiöntöm a mosogatóba a savóját, pedig felhasználhatnám kenyér, zsemle vagy kifli készítéshez is. Na majd mostantól...jobb később, mint soha erre rájönni.

2 megjegyzés:

Kati írta...

Én is kipróbálnám.

Panna írta...

Kati,
Küldenék szívesen, mert szaporodik a kefir gombám, de sajnos nagyon messze vagy :-((((