Keresés ebben a blogban

2011. febr. 12.

Képek

Ígértem, hogy teszek fel pár képet az én imádni való kutyusomról. Már régen fényképeztem, így nem igazán volt oda a vaku villantgatásokért. Még szerencse, hogy nem az a könnyen feladós típus vagyok, így történhetett meg, hogy szegénykémet végigkergettem a lakáson mire sikerült pár képet készítenem. A legjobbakat most meg is mutatom. A kutyusomról tudni kell, hogy Barninak hívják, a nevét a bundája színe alapján kapta. Igazi labda mániás, azaz imád labda után futni és azt visszahozni, ha rajta múlna állandóan labdáznánk.  Nagyon-nagyon tud hízelegni. Ha valami nem tetszik neki hanyatt veti magát vagy ha rosszat csinált, de nem az a kimondottan csínytevős fajta. Inkább elszökni szeret, szóval figyelni kell nehogy nyitva maradjon a kapu. Utazni is nagyon szeret, amint nyílik az autó ajtó ő már be is ugrik, sajnos néha  ki kell raknunk, amikor nem volt tervben, hogy ő is velünk fog utazni... A kedvenc étele a spagetti.. :-))) de a krémes sütiket sem hagyja ki, egyedül a csokit nem szereti. (szerencsére, legalább nem rontottuk el még jobban)


Gyorsan a kertben is készítettem pár fotót. A hóvirágot már régóta meg szerettem volna a örökíteni.

Nincsenek megjegyzések: