Keresés ebben a blogban

2011. febr. 19.

Rizses csoki

 A napokban láttam ezt a receptet Yasmine-nál. Gondoltam ezt tényleg kipróbálom. Nagyon könnyű elkészíteni, nem kell sütni és dermedés után fogyasztható is. Ki ne szeretné a rizses csokit? Ráadásul nem is kell hozzá sok alapanyag.

Hozzávalók:
  • 20 dkg étcsoki
  • 10 dkg vaj
  • 10 dkg puffasztott rizs
Az étcsokit és a vajat gőz fölött megolvasztottam. Kicsit megpirítottam a puffasztott rizst majd a felolvadt csokival és vajjal összekevergettem. Egy kisebb folpack-kal kibélelt tepsibe tettem. Elegyengettem és már ment is a hűtőbe.  Dermedés után könnyen szeletelhető!

Ja és ma végre volt alkalmam végigkísérni a családi recept alapján készülő halászlé készítését is. Ezt nagyon- nagyon meg akartam már régóta tanulni, mert imádom. Anya készíti a legfinomabbat, én még annál jobbat sosem ettem pedig már sokfélét kóstoltam. Remélem most már sikerült elsajátítanom az alapokat és legközelebb összeszedem a bátorságom és ki merem próbálni egyedül is, vagy talán inkább először felügyelet alatt... Majd meglátom, de ezt nekem is tudnom kell!!!

Nincsenek megjegyzések: