Keresés ebben a blogban

2011. febr. 1.

Rizses- zöldséges hal

A recept ötlete egy beszélgetés alapján született, melynek természetesen a témája az volt, hogy mit főztem ma. Na ekkor juttatták eszembe a rizses húst, amit egyébként nagyon szeretek, de rég nem ettem. Aztán gondoltam egyet és arra jutottam, hogy készítek magamnak, de hal hússal és zöldségekkel.

Hozzávalók:
  • barna rizs
  • zöldségek: nálam zöldborsó és kukorica
  • halfilé
  • olíva olaj
  • vöröshagyma
  • pirospaprika és só
A barna rizst beáztattam pár órára és megfőztem. A halhúst közben kockákra vágtam. A zöldségeket és a halat egy vöröshagymás pörköltes alapban főztem meg. Amikor a rizs és a pörkölt is megfőtt összekevertem a kettőt. Végül az ételből hal formát alakítottam ki és így tálaltam. Remélem ez elég jól kivehető a képen..

Remélem jól kivehető az étel alakja... egy halacska

4 megjegyzés:

Kati írta...

Köszi a kommenteket, jól néz ki a halacskád, ötletes.

Panna írta...

Kati!
Köszönöm, a kommenteket pedig nagyon szívesen! :-)) Biztosan írni fogok még párat!

Bianka írta...

Csúcs micsoda ötlet :)

Panna írta...

Bianka!
Örülök, hogy tetszik!