Keresés ebben a blogban

2011. márc. 10.

2. Gobelin és csipke kiállítás Nagydorogon

Immár második alkalommal került megrendezésre a nagydorogi gobelin kiállítás, ahol idén a csipkéknek is főszerep jutott. Idén is nagyon sok szép kézimunka került kiállításra. Aki szereti az ilyesmit gyönyörködhetett a szebbnél- szebb munkákban. Én tavaly a bohócos sorozatomat mutattam meg a közönségnek, idén pedig két nagy macskás képpel neveztem. Tavaly már sokan dicsérték a képeimet, remélem az ideiek is legalább akkora népszerűségnek fognak örvendeni. Nagy vágyam, hogy egyszer egy saját kiállításom is legyen majd, de ehhez még sokat kell varrnom. Egyenlőre csak nyolc képem van, ennyi még sajnos nem elég egy önálló kiállításhoz. Viszont még fiatal vagyok, így remélem egyszer ez egy megvalósult álom lesz. És hogy mennyire gondolom komolyan? Éppen az álom gobelinemre várok, hogy megérkezzen és végre elkezdhessem varrni. Közben pedig beleszerettem egy újabb sorozatba is Alfons Mucha képei közül. Elsőnek a "szeptembert" rendeltem meg, de mind a 12 évszakot el szeretném készíteni. Ami most újdonság lesz, hogy tűgobelint választottam és ezzel még nem próbálkoztam előtte. Azt mondják ez sokkal nehezebb, de a mostani kiállításon láttam pár képet és olyan hatást keltenek, mintha bársonyból lennének. Szóval az eredmény majd remélem magáért fog beszélni.
Most pedig had mutassak pár képet a kiállításról, ha már Ti nem tudjátok személyesen megnézni...

Hímzések

Csipkék

Csendéletek és festmények kivarrva

Virágos gobelinek

A legnagyobb képek (ezekkel tényleg volt munka...)

Végül én a képeimmel (a felső sorban az 1. és a 2.) 

2 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Azta de ügyes vagy, nagyon szépek:-)

Panna írta...

Gesztenye,

Köszönöm! Remélem lesz még több is és jövőre megint nevezhetek...