Keresés ebben a blogban

2011. márc. 16.

Bagett


Megsütöttem életem első bagettjeit is... Így első nekifutásra sokkal inkább hasonlítanak a kenyérkéim valami bunkós botra, de legközelebb majd másként formázom őket.
Otthon kaptam Vitamill Sokmagos kenyérMixet, hogy ebből süssek legközelebb kenyeret. Gondoltam ki is próbálom és kíváncsi is voltam rá nagyon, mert a papírja szerint nem kell hozzá semmi más csak víz és só, még az élesztő is benne van, no meg a magok, meg a többi. Őszintén szólva féltem, hogy nem fog majd megkelni, de nem így történt. Megkelt a tésztám, bagetteket formáztam belőle, amiket alufóliával letakart tepsiben magasabb hőfokon sütöttem kb. 30 percig. Majd lekerült róluk a fólia és a sütő is kisebb fokozatra lett állítva. Persze a sütőben közben egy adag víz is párolgott és sütés előtt megkentem a kenyérkék héját is vízzel.

Hozzávalók:
  • VitaMill Sokmagos kenyérMix
  • langyos víz
  • és én tettem bele egy kis kefirt is


8 megjegyzés:

Emoke írta...

:)) Nekem tetszik!!!! :)

Panna írta...

Köszönöm! Bár még van mit javítanom a technikáján!

Ditta tortái írta...

Nekem is nagyon tetszik!:-)

Kati írta...

Guszták a bagettjeid, nézz be hozzám, meglepi vár.

Emoke írta...

Addig nézz be hozzám, vár Téged egy kis meglepi!:)

Panna írta...

Ditta,

Köszönöm!

Kati, Bence/Emőke!

Köszönöm szépen! Megyek és bekukkantok hozzátok. Előre is köszönöm a meglepit!

Viki írta...

Panna, nem lett ez rossz !!! így elsőre. Ha legközelebb készíted, akkor inkább kisebbekkel próbálkozz és a formázásra adj egy kicsivel nagyobb hangsulyt. Nekem van egy formázási technikám a hosszu és rövid bagettekre, majd egyszer lelevelezzük, ha szeretnéd. Szívesen segítek.

Panna írta...

Viki,

Köszönöm! Tettem még egy próbát és most sülnek éppen az újabb bagettjeim. Megfogadtam a tanácsod és most kisebbeket készítettem. A végeredményt még nem tudom... A formázási ötletekért viszont nagyon hálás lennék! Nem ártana megtanulni hogyan kell rendesen bagettet formázni! Megírjam az email címem? Előre is köszönöm a segítséged! Nagyon kedves Tőled, hogy felajánlottad!