Keresés ebben a blogban

2011. márc. 26.

Tojáskrém

Túlságosan kapósnak bizonyult a krémsajtom így egy újabb adag kenyér kencét kellett készítenem. Akadt pár tojás a hűtőmben, amit már nagyon fel kellett volna használnom. Így adott volt, hogy tojáskrém lesz belőlük.

Hozzávalók:
  • 5 tojás
  • tejföl
  • mustár
  • bors
  • cayanne bors
A tojásokat megfőztem, megszabadítottam a héjuktól és összetörtem őket. Hozzákevertem  kb. 1 kiskanálnyi mustárt, 3 evőkanálnyi tejfölt és sóval, borssal és cayanne borssal (ha a borstól nem lenne csípős) ízesítettem. A csípősség is csak azért számít, mert én szeretem ezt az ízvilágot, amúgy nyugodtan elhagyható. Megkentem vele a maradék bucimat, megszórtam retek csírával a tetejét és egy pohár rooibos teával együtt elfogyasztottam.

Megjegyzés: vajat is szoktak tenni a tojáskrémbe, én ezt önhatalmúlag kihagytam a sajátomból és így is ízlett.

3 megjegyzés:

Tücsök Bogár írta...

Ez nagyon jól hangzik és igazi húsvétváró!
Szeretnék a kedvességedért cserébe valamit adni. Nem nagy dolog, csak "Egy jó szó", de szeretettel adnám. :)
Kukkants be hozzám!
http://tucsokbogar.blogspot.com/2011/03/pizzagolyok-nappali-fenyben-dijak-egy.html

Panna írta...

Tücsök Bogár,

Juj, köszönöm szépen! Megyek is és megnézem!

Emoke írta...

Szeretem és el is mentettem. :)