Keresés ebben a blogban

2011. júl. 21.

Barackos muffin

Még a nagy sárgabarack szezonban kinéztem magamnak Kati muffinját, aztán mire észbe kaptam már nem sikerült sárgabarackot vennem. Viszont vettem őszibarackot és apró módosításokkal a saját számízére alakítottam a receptet. Probléma megoldva, muffin megsütve :)) Kati köszi a receptet!

Hozzávalók: (nálam 16 db lett)
  • 25 dkg liszt (kb. 12,5 dkg fehér liszt és kb. 12,5 dkg tk. tönköly liszt)
  • 1 kk. sütőpor (foszfát mentes)
  • 6 ek. méz
  • 1 citrom reszelt héja
  • 2 tojás
  • 2 dl tej
  • 5 dkg olvasztott vaj
  • 3 és fél őszibarack ( a maradék felett megettem)
  • pici só
  • 2 ek. nutella
  • 3 ek. napraforgómag

A vajat habosra kevertem a tojásokkal és a mézzel együtt, majd hozzáadtam a tejet, a reszelt citrom héjat a nutellát és a felaprított barackot. A liszteket a sütőporral összekevertem, majd hozzáadtam a sót is. A tejes egyveleghez hozzákevertem a száraz hozzávalókat, majd a masszát a kapszlikba kanalaztam. Végül pedig aranybarnára sütöttem.

      7 megjegyzés:

      Petra írta...

      Akár reggelire is jöhetne... :)

      Kati írta...

      Panna, nincs mit, Örvendek, hogy megihletett az én muffinom, és így elkészítetted a sajátodat. Őszibarackból is biztos ugyanolyan finom lett.

      Okki írta...

      Milyen jó, hogy feltetted ezt a receptet. Van egy pár barackunk ami sehogy sem fogy el.... ezúton megvan a sorsuk.

      Köszi szépen! :)

      trollanyu írta...

      Aranyosak a muffinjaid:) Iskolaszezonban nagyon gyakran sütök muffint, mert szendvics mellé jól lehet pakolni. Őszibarackost még nem sütöttem, jól hangzik:)

      Névtelen írta...

      Nagyon jól néz ki! :)

      Mrita írta...

      Panna, hát nagyon guszták, hát egy párat meg tudnék enni belőlük.

      Panna írta...

      Petra,

      Akkor küldök reggelire belőle!! :)) Én is ettem amúgy reggel is :))

      Kati,

      Köszi az alap ötletet, így már könnyű volt. Szerintem finom volt őszibarackkal is :))

      Okki,

      Örülök, hogy tetszik a recept! Remélem Nektek is ízleni fog, ha van kedved írd meg milyen lett!

      Trollanyu,

      Igen a legpraktikusabb nassolni való a keksz mellett a muffin. Ha édesség hiányom van ebből a kettőből választok, mert gyorsan elkészíthetőek és viszonylag sokáig el is állnak..

      Flóra,

      Köszi :))

      Mrita,

      Van még pár.. Küldjek Neked is?? :))