Keresés ebben a blogban

2011. okt. 23.

Csokidarabos keksz

Szintén Flóránál akadtam rá erre a finom keksz receptre és mint tudjátok a keksznek nem tudok ellenállni. :)) Így időnként sütök egy adagot magamnak :)) Bár megjegyzem, hogy ez most annyira bejött, hogy a mindenképpen újrasütendők képzeletbeli  mappájába raktározom el a receptjét.

Hozzávalók:
  • 18 dkg liszt
  • 1 tk. sütőpor
  • 12,5 dkg puha vaj
  • 3 evőkanál méz
  • 1 tojás
  • 1 tábla tejcsoki (eredetileg étcsoki)
  • 1 csipet só
Elkészítés:
  1. A lisztet, a sütőport és a sót jól elkeverem egymással.
  2. A vajat belemorzsolom a lisztes keverékbe.
  3. A fent olvasható többi hozzávalót pedig hozzáadom, jól összegyúrom.
  4. Kis golyókat formálok belőle és szilikonlappal kibélelt tepsiben megsütöm. (és a szokásos megeszem :)


    14 megjegyzés:

    Petra írta...

    Ez a Flóra egy ajándék! Ezeket szívesen elrágcsálnám. Guszták lettek. :)

    Panna írta...

    Petra,

    Mondasz valamit :)) Tényleg jó kis receptjei vannak Flórának :))

    Éva írta...

    Nagyon guszta ! Te valóban nagyon szeretheted a kekszeket finom is az!

    Ditta tortái írta...

    Én is beállok a rágcsálók sorában:-)Finomak lehetnek!

    Kati írta...

    Ez nagyon jó lehet, én is szeretem a kekszeket, bár nem sütök olyan gyakran mint te.:)

    trollanyu írta...

    Nálunk is üres most a kekszes doboz:) Szoktam ilyet készíteni, de most kapásból nem tudom, az én receptem milyen. De ezt is kipróbálom.

    Névtelen írta...

    Örülök, hogy ízlett, nekem ez az egyik kedvencem! Ha ilyen készül, kb. 10 perc alatt elfogy. :))

    Panna írta...

    Éva,

    Igen keksz mániás vagyok :)) Mert sokáig eláll és finom :))

    Ditta,

    Gyere csak és szaporítsd a sort :))

    Kati,

    Azt mondod, hogy gyakran sütök? Fel sem tűnt ;)))))

    Trollanyu,

    Akkor ideje megtölteni azt a kekszes dobozt valamilyen finomsággal. Jó az ha van valamilyen rágcsálnivaló otthon :))

    Panna írta...

    Flóra,

    Mondasz valamit, mert tényleg nagyon bejövős volt nekem is ;))

    mellissina2 írta...

    Szép a kekszed,és finom is lehet,neki állok,és megpróbálkozom vele!!Nekem is üres a kekszes dobozom!!!:):)

    mellissina2 írta...

    Vittem a receptet!!!!!

    Panna írta...

    Piroska,

    Ha üres a kekszes dobozod, akkor ezt a kekszet csak ajánlani tudom ;)

    mellissina2 írta...

    Megtöltöm vele!!!!!

    Panna írta...

    Piroska,

    Nem fogod megbánni :))