Keresés ebben a blogban

2012. jan. 30.

Dekupázs váza

Mostanában nagyon rákattantam a házi készítésű használati tárgyakra. A dekupázs technika meg már több, mint egy éve foglalkoztatott, hogy ki kellene próbálni. Vettem hát szép szalvétát, festéket, meg ragasztót és belevágtam. Ezt a vázát alkottam elsőként. Ha kinagyítjátok a képet látszik, hogy nem mindenhol tökéletes, mert itt-ott a ragasztás közben szakadozott a szalvéta, de nekem azért így is tetszik :)

Hozzávalók
  •  1 szép üveg
  • szalvéta
  • ezüst színű akrill festék
  • dekupázs ragasztó


16 megjegyzés:

Okki írta...

Nagyon ügyes vagy! Tetszik a váza! Nem is mondanám, hogy első próbálkozásod. :)
Idáig én csak képeket készítettem a dekupázs technikával, nagyon kellemes időtöltés. :)

tejszínhab írta...

Király! Én angyalkás valamiket szeretnék majd egyszer csinálni, ha ráérek :) Amúgy attól tartok drága az a dekupázs ragasztó arra, hogy elpancsoljam :)

Éva írta...

Nagyon szép lett , ügyes vagy!A lányomat láttam egyszer ilyet csinálni jó macerás! Érdemes vele foglalkoznod mert nagyon szép lett!

Kati írta...

Nemhiába Panna kreatívkodik a blogod címe:) Nagyon szép:)

Andrea írta...

Nagyon szuper lett :-)!

Ritike írta...

Jó ez az ezüst alap. Nekünk egy tálunk van itthon, ami nagyon szép ezzel a technikával. Az jó lenne a kekszek alá;)

Névtelen írta...

Nagyon szép lett! :) Már jó régen, de én is használtam ezt a technikát, leginkább gyertyákhoz.

Petra írta...

Ötletes és gyönyörű! A szalvéta technikával már én is többször próbálkoztam. Csak mostanában nincs rá időm. Jövő karácsonyra azért raktározom a váza ötletedet. :)

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett így elsőre is, gratulálok!

Seffer Lilla írta...

Hogy te milyen ügyes vagy! Szuper és csodaszép...:)

Ami írta...

Gyönyörű lett! Én is szeretnék ilyet csinálni!!!! :)

Panna írta...

Okki,

Pedig az első! Látszik is rajta, de jó lett a fénykép :)

Tejszínhab,

A dekupázs ragasztó szerintem nem is olyan drága. Én pl. 250 ft-ért vettem :) Ráadásul alig kell belőle használni. Az angyalkás valamik meg biztosan szépek lennének! :)

Éva,

Tényleg szép és macerás, de egyedi dolgokat lehet ezzel a technikával készíteni :)

Kati,

Igen, mostanában igyekszem kreatívkodni is, hogy hű maradjak a blog nevéhez :)

@ndre@,

Köszönöm! :)

Rita,

Hm.. mondasz valamit rég sütöttem kekszet és egyre inkább azon töröm a fejem milyet süssek legközelebb :) A tál tényleg jó lenne fotózáshoz :)

Flóra,

Jó ötletet adtál, mert a gyertyákat is nagyon szeretem! :) Köszönöm! :)

Petra,

Akkor Te már profi vagy a dekupázs technikában, kíváncsi lennék miket készítettél!

Angi Angéla,

Nagyon megszerettem ezt a vázát és az sem zavar, hogy nem tökéletes, majd a következő próbálkozásnál már rutinosabb leszek :)

Lilla,

Köszönöm! Néha sikerül valami szuperet alkotnom :)

Ami,

Köszönöm! :) No meg hajrá! :))))

mellissina2 írta...

Hát ügyes vagy,az biztos,szóval Panna főz és kreatívkodik!Jöjjön a következő!!

Panna írta...

Piroska,

Köszönöm! Már készül a következő, de az nem dekupázs :)

Barbi konyhája írta...

Nagyon szép lett!!! Elfogadnám!!! Ügyes és kreatív vagy, csak így tovább! :))

Panna írta...

Barbi,

Ennek nagyon örülök, hogy ennyire tetszik :) Igyekszem még szépeket alkotni és megmutatni Nektek! ;)