Keresés ebben a blogban

2012. febr. 11.

Díjat kaptam!

Ugye én még mindig szeretek díjat kapni :) Ráadásul, amikor először megláttam azt a díjat nagyon is reménykedtem benne, hogy eljut hozzám is. Szerintem nagyon jópofa ez az új díj, na meg az is tetszik, hogy így megint megtudhatunk pár dolgot egymásról :) Először Rozától aztán Flórától is megkaptam. Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

 A szabályok:

1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.
5. Értesítsd a díjazottakat.

A kérdések:

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
2. Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Mi a kedvenc színed?
5. Mi a keresztneved?
6. Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?
7. Kutyák vagy macskák?

A válaszaim:
  1. A szemceruza, anélkül ritkán mozdulok ki itthonról :)
  2. Nem igazán figyelem az aktuális trendeket, azt veszem fel amihez éppen az aktuális napon kedvem van és ami szerintem jól áll Nekem...
  3. Valójában nem vagyok nagy édesség faló, de az étcsokit nagyon szeretem és a helyi cukrászdában van egy habos ribizlis nevű süti, amivel bármikor le lehet venni a lábamról :)
  4. Lila.
  5. Anett, de jobban szeretem, ha Nettinek hívnak :) A Panna meg? A pöttömségem miatt hívott így valaki és azt is nagyon szeretem :)
  6. Na ezen gondolkodnom kell. Általában az MR2-t hallgatom... de Gary Jules Mad World-jét nagyon szeretem :)
  7. Sose volt macskánk, így egyértelműen kutya :) Ha érdekel Benneteket itt megnézhetitek a kutyusom. Ő Barni és imádni való :)
Amit még nem tudhattok:

Imádok teázni ás teaházakba járni, mindig valami újdonságot kóstolok meg :)

Nekik szeretném a díjat továbbadni:


    8 megjegyzés:

    Névtelen írta...

    Gary Jules Mad World-jét én is nagyon szeretem, gyönyörű szám. :)
    Egyébként engem is nevezhetnének Pannának a 160 centimmel. :D

    Panna írta...

    Szerintem is nagyon szép szám, van hogy csak azt hallgatom jó sokszor egymás után ;) Pár cm-vel alacsonyabb vagyok nálad :D de akkor tényleg lehetnél Te is Panna :)

    Seffer Lilla írta...

    Akkor csatlakozok a 160 centivel hozzátok...:) Panna nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál, jól esik.

    Barbi konyhája írta...

    Gratulálok a díjhoz kicsi Netti!! Ha szabad így nevezzelek. ? A dal nagyon szép és a lila színt én is szeretem. Remélem nem unod meg, de nálam vár egy másik meglepi! :)) Látod, hogy megéreztem, hogy te kicsi Panna vagy? Ugye nem zavar, ha így is hívlak? ☺

    Nelli írta...

    Gratula a díjhoz Panna!:)

    Panna írta...

    Lilla,

    Nagyon szívesen :) Ja és üdv. a Panna klubban :D

    Barbi,

    Miért haragudnék? :) Ha azt szeretnéd hívhatsz Nettinek is, na meg kifejezetten aranyos dolognak tartom Tőled, hogy kicsi Pannának hívsz ;) Mondhatni szeretem, hogy így nevezel :) Ja és a meglepiket sosem fogom megunni :D Megyek is megnézni :)

    Nelli,

    Köszönöm szépen! :)

    Petra írta...

    Fánk, goffri, díj... Hú, de régen jártam erre. :DDD
    Nagyon finomakat készítettél! A díjhoz gratulálok! :)

    Panna írta...

    Petra,

    Bizony rég jártál erre, addig volt időm alkotni ;) Köszönöm! :)