Keresés ebben a blogban

2012. febr. 1.

Spagetti Emiliana + 1 díj

Mritánál láttam meg ezt a spagetti receptet. Lementettem, sokáig még megnyitva is hagytam ezt az oldalt, nézegettem, de csak nem készítettem el. Aztán a napokban gondoltam egyet és ez lett az ebédem. Tudtam én, hogy szeretni fogom már akkor is amikor kinéztem. :D A fűszerezését picit leegyszerűsítettem, de így is nagyon finom volt. Felkerült a repertoárba, a gyorsan összedobható és finom receptek közé :D

Hozzávalók:
  • főtt császár szalonna
  • borsó
  • vöröshagyma
  • 200 ml főzőtejszín
  • spagetti tészta
  • só, bors
  • edami sajt
Elkészítés:
  1. A császárszalonnát és a vöröshagymát fölaprítom, majd egy kevés olajon megpirítom. Hozzáadom a borsót.
  2. Felöntöm a főzőtejszínnel. Sóval, borssal ízesítem. Addig főzőm, amíg a borsó meg nem puhul.
  3. Közben kifőzőm a spagetti tésztát, a sajtot pedig lereszelem.
  4. Végül az összes hozzávalót összekeverem és tálalom.


Plusz egy díjat is kaptam a napokban Mritától :) Köszönöm szépen a díjat jó érzés volt megkapni, én a magam nevében még mindig szeretek ilyen díjakat bezsebelni. Még akkor is, ha némi macerával jár a posztolása és a továbbadása.. Ennyit azért megér szerintem. :) A díjat annyi embernek adhatjuk tovább ahánynak csak szeretnénk. Én most ezt a részt kihagyom, mivel sokan jeleztétek az utóbbi időben, hogy nem díjakra, hanem kommentekre vágytok :)  Azt meg ha időm engedi mindenképpen írok Nektek pár kedves szót..



12 megjegyzés:

Roza írta...

Panna, a díjhoz gratulálok, a spagettid pedig kifogástalan lett!:)
Meg is érdemled a díjat!:)

Zsofi Molnar írta...

Gratula a díjhoz! A kajcsi pedig szokás szerint nagyon csábítóan néz ki. :-)

Mrita írta...

Szerintem is csodálatosan néz ki, mint mindig.

trollanyu írta...

A spagetti guszta:) A díjhoz pedig gratulálok:)

Panna írta...

Roza,

Köszönöm, a spagetti meg tényleg kifogástalan. Azt hiszem tényleg spagetti mániás vagyok :)

Zsófi Molnár,

Köszönöm, szerintem érdemes elcsábulni erre a spagettire :)

Mrita,

Hát, köszönöm a receptet, különben nem alkottam volna ilyen finomságot! :)

Trollanyu,

Köszönöm! :)

Barbi konyhája írta...

Gratulálok a díjhoz!!! :) A borsós tészta nagyon guszta, sajna egy ideig nem lesz tészta nálunk! :( De majd ennek is eljön az ideje! :D

Kati írta...

Spagettiimádók vagyunk mi is, nagyon klassz ez a recept:)

Anni írta...

Talán valami tolnai fertőzés? De én nem ma főztem, csak ma sikerült feltennem. Valamikor úgy két hete jutott eszembe, mikor egyedül készültem vacsorázni. Régi. régi recept alapján, kicsit talán átgondolva, a hűtő tartalmához mérten.

Panna írta...

Barbi,

Nekem sem ártana visszafognom magam szénhidrát ügyileg, de sajnos imádom a tésztákat :S

Kati,

De jó :D Spagettiből sosem elég ;)

Anni,

Hát akkor mégsem egyszerre, de hasonló :) Meg szerintem nagyon finom is :) Úgy tűnik borsós spagetti szelek járnak Tolnában :)

Bors and Pepper írta...

Cukorbórsó, spagetti, szalonna.... Hú, de finom lehet!!!! Mentettem :)

Bors and Pepper írta...

Borsó... Elírtam :)

Panna írta...

Bors and Pepper,

Tényleg finom, méghozzá annyira hogy alig bírtam abbahagyni az evését ;)