Keresés ebben a blogban

2012. febr. 16.

The Versatille blogger díj

Barbitól a Barbi konyhája című blog írójától kaptam a napokban egy újabb díjat. Barbi, köszönöm szépen! ;)

A díj szabályai:
  • megköszönni és belinkelni azt, akitől kaptuk
  • 7 dolgot írni magunkról
  • 15 bloggernek továbbadni és értesíteni őket
Szerintem már nagyon sok mindent elárultam magamról, éppen ezért bajba vagyok, hogy mi legyen az az újabb 7 dolog, amit leírok magamról. Nagyon tetszett Barbinál, hogy ő a kedvenc filmjeit és könyveit mutatta meg nekünk.Valami hasonlót szeretnék ezúttal én is megmutatni magamból.

 Kedvenc íróm: (Paulo Coelho)

Forrás


Kedvenc írónőm: (Jane Austen)

Forrás


Kedvenc könyvem: (Jane Austen: Büszkeség és balítélet)

Forrás
 Kedvenc színésznőm: (Sandra Bullock)

Forrás

Kedvenc színészem: (Ewan McGregor)

Forrás


Kedvenc sorozatom: (Így jártam anyátokkal)

Forrás


Kedvenc PC játékom: (Sims2)

Forrás
Remélem nem haragszotok meg rám, de 15 embernek most nem szeretném továbbadni a díjat, inkább küldöm minden kedves olvasómnak és akinek kedve van hozzá vigye és osszon meg magáról 7 olyan dolgot, amit még nem tudunk :)

8 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Gratulálok a díjhoz. Sandra Bullock és Paulo Coelho nekem is nagy kedvencem. Igen jó ízlésed van...:)

Katucikonyha, írta...

Gratulálok! Milyen hasonló az ízlésünk! :-) De csak szólok, hogy ha megözvegyülök és Ewan is, akkor az enyém! ;-)

Névtelen írta...

Gratulálok! Jane Austent én is nagyon szeretem. A Büszkeség és balítéletnek a hosszabb, 6 órás sorozatát és láttam már néhányszor...:)
Meg persze az Így jártam az anyátokkal is a kedvenceim közé tartozik!

Panna írta...

Lilla,

Én úgy látom nem csak nekem van jó ízlésem ;)

Katuci,

Tényleg? Örülök, hogy hasonló az ízlésünk :) Na jó, egye fene nem fogunk összeveszni Ewan-ön :) Én beérem Mosolyfiúval :)

Flóra,

Én csak háromszor olvastam könyvben a Büszkeség és Balítéletet :) A 6 órás változatot is láttam én is párszor, nagyon szeressem. Na meg a HIMYM is abszolút favorit :)

Barbi konyhája írta...

Hú de jó, hogy Te is feldobtad ezt a "magadról pár dolgot" feladatot!!! Jane Austent, Sandra Bullock ♥♥♥
A sorozatot nem láttam, de majd megjegyzem és utánanézek! Sims-ezni Esztim szokott régebben! :DD Örülök, hogy örültél a díjnak! :))

Panna írta...

Barbi,

Tőled loptam az ötletet, meg így könnyebben meg is oldottam a feladatot :)Na akkor Te is találtál kedvencet a kedvenceim között? Örülök :)Na én legalább dupla annyi idős vagyok, mint Eszti, de én még mindig szoktam Sims-ezni. Eléggé rá tudok néha kattanni, de már leszokóban vagyok :D

sedith írta...

Szia, Panna, nézz be hozzám, ide: http://edithreceptjei.blogspot.com/2012/02/illatos-fuszeres-sargarepakrem-avagy.html
Köszönöm szépen!!!:)

Panna írta...

Sedith,

Már be is néztem, és nagyon örültem annak, ami fogadott Nálad :)