Keresés ebben a blogban

2012. máj. 8.

Májas calzone

 Calzone-t még nem sütöttem, pedig már jó sok pizzát kipróbáltam. Kíváncsi voltam rá, hogy milyen. Hát sütöttem és megtudtam :)

Hozzávalók:
  • Flóra pizza tésztája
  • ketchup
  • pizzás fűszerkeverék
  • máj
  • gomba
  • kukorica
  • sajt  és tojássárgája a tetejére

Elkészítés:
  1.  A hozzávalókból összegyúrom a pizza tésztát, majd megkelesztem.
  2. A megkelt tésztát két részre osztom és kerekre nyújtom.
  3. A tésztát megkenem ketchuppal. Megszórom pizzás fűszerkeverékkel, sült májjal, gombával és kukoricával.
  4. Kettéhajtom a tésztát. A tetejét megkenem tojássárgájával. Majd megszórom sajttal.
  5. Megsütöm.


    6 megjegyzés:

    Éva írta...

    Eddig én sem ismertem, de most ezután már fogom! Csak az a baj hogy nem tudom milyen az íze? Nem segítenél ezen csak egy kis falatkát kérek! Nagyon guszta!

    Seffer Lilla írta...

    Hmm, magamnak csak máj, páromnak csak gomba, tökéletes. Imádom a calzonet!

    trollanyu írta...

    A calzone nagyon fincsi. Májasat még nem ettem, de kipróbálnám:) A ketchup szív meg gondolom Mosolyfiúé:)

    Emi írta...

    Én sem ettem még calzonét, de szégyenlem is:( Főleg mert régóta nagyon tetszik:) És májasan nagyon szeretném!

    Barbi konyhája írta...

    Látom Te is ritkábban jössz, de akkor mindig valami finomat hozol!! Ezt most nagyon tudnám díjazni, ha előttem lenne, vagy inkább jól megenném! :))) Szuper recept! :)

    Panna írta...

    Éva,

    Pont olyan az íze, mint a pizzának, csak így összehajtogatva szállítható is :) De küldök is belőle, ha szeretnél ;)

    Lilla,

    Most már én is, azért kapta dekorációnak a szívecskét ;)

    Trollanyu,

    Most éppen máj volt itthon tölteléknek :) A szív természetesen Mosolyfiúé :)

    Emi,

    Akkor ne várj sokáig, kóstold meg, finom! ;)

    Barbi,

    Igen, munka mellett már nem posztolok annyit, bár főzni azért főzök, csak délutánonként már inkább pihenek :)