Keresés ebben a blogban

2012. júl. 25.

Cukkini frittata

Anyától jó sok cukkinit kaptam. Kirántani még húst sem szeretek, valami más felhasználásról kellett gondoskodnom. Készült cukkini főzelék és krém is, amik az egyszerűség és a lustaságom miatt nem kerültek fel ide. Na meg ez a finom frittata, kicsit elsóztam így paradicsommal és paprikával ettem :)

Hozzávalók:
  • 2 kisebb salátacukkini
  • 1 vöröshagyma
  • 10 dkg sonka
  • 6 tojás
  • 10-15 dkg trappista sajt
  • só, oregánó, bazsalikom
Elkészítés:
  1. A cukkinit megmossuk, legyaluljuk, a hagymát és a sonkát apróra szeleteljük.
  2. Serpenyőben üvegesre pároljuk a hagymát a sonkával együtt.
  3. A fentiekhez hozzáadjuk a cukkinit a fűszerekkel együtt és kb. még 10 percig pároljuk.
  4. Közben felverjük a tojásokat, lereszeljük a sajtot és előmelegítjük a sütőt.
  5. Pitesütőbe tesszük a cukkinit, rátesszük a tojást és a sajtot.
  6. Kb. 20 percig sütjük!


8 megjegyzés:

Kati írta...

Úgy látszik cukkiniben gondolkodtunk a héten:) Finom lehetett a frittata:)

Emi írta...

Nagyon finom lehetett! De megenném most rögtön:) A cukkinivel barátkozok:)

Névtelen írta...

Ha a cukkinikrémlevest szeretem, lehet, hogy ez is ízlene:)) Jól néz ki!

Seffer Lilla írta...

Na ezt tuti kipróbálom, mert imádom a cukkinit és ez nagyon ötletes felhasználás!

Panna írta...

Kati,

Úgy tűnik ;) Most a cukkini a menő :)

Emi,

Örülök, hogy tetszik. Na meg remélem, hogy sikerül összebarátkoznotok :)

Flóra,

Ja tényleg cukkini krémlevest is készítettem többször is az utóbbi időben. Nagyon rákattantam a cukkinire :)

Lilla,

De jó! :) remélem ízleni fog Nektek is!

mellissina2 írta...

Jól néz ki, mentem volna segíteni,na nem dolgozni,hanem enni!

Éva írta...

Panna merre vagy? Hiányzól a névsorból!:-))

Panna írta...

Piroska,

Gondoltam, hogy enni ;) Jöhettél volna :)

Éva,

Ne haragudj, hogy így eltűntem! Ígérem most már jelen leszek a névsorban ;)